Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [1019-1000] [999-980] [979-960] [959-940] [939-920] [919-900] [899-880] [879-860] [859-840] [839-820] [819-800] [799-780] [779-760] [759-740] [739-720] [719-700] [699-680] [679-660] [659-640] [639-620] [619-600] [599-580] [579-560] [559-540] [539-520] [519-500] [499-480] [479-460] [459-440] [439-420] [419-400] [399-380] [379-360] [359-340] [339-320] [319-300] [299-280] [279-260] [259-240] [239-220] [219-200] [199-180] [179-160] [159-140] [139-120] [119-100] [99-80] [79-60] [Korábbi] [Archívum]
Hali Pété! Bárcsak a " home edition " keverne be!! Mitagadás most nagyon jólesne!
|
Hazaértem lemostam ismét.:) Csak nem gondoltad, hogy koszos maradt.:) |
Szombat de. én is elkentem a szájjjjjját a gépnek. BAZI JÓ VÓÓÓÓT.!!!!!!! |
Persze, Kokó, bekever a géped.... Nem valami más? Ha már ilyen időben (délidőben) gép előtt vagy, inkább a "home edition" (Yeti után szabadon) lehet az oka....
Rocco, hogy mizu? Nagy semmi.... Szombaton gurultunk egy 40-est...... AAAaaaz jóoóoóo vóóóóóóót...... |
Bocsi. Nem Kyra hanem KOKÓ.Bekever a gépem. |
Ha érzitek mire goldolok!!!!
|
Gyerekek isten ments,hogy a Takiba ennyi GÁZT tankoljatok!!!! |
A kettő teljesen különböző motorkerékpár. A 900-as szíjas, erősebb, injektoros, 2006-ban jött ki(így amit néztél az akkor friss volt). 1.6-ot sztem simán megér, persze állapottól kilométertől függően.
A VN800-ról a Makkai tudna odákat zengeni sztem neki az volt. Az is baromi erős, baromire megy. Jó technika, szép is. Az meg láncos. Teljesen HD formavilág. (a classic= heritage, a sima=softail standard)
Ami sztem a 900-as mellett opció, hogy az egy méretre b*szott nagy motor. a VN800 Classic (Cruiser) nem egy nagy (nem is kicsi azért). A 'chopper' VN800 (ami a softail standardre hajaz) az méretre teljesen ok szerintem. (azt nem írtad melyik kiadású) (sztem ha jó állapotú az is megér 800-at bőven) |
Estére a Jonás kocsmában (napközimben) már csak service pack-t kérek ezentul!
Nagy dilema elött állok:
van egy '97-es vn800 1gurigára hirdetik talán 800000-ra le lehet dumálni
amásik egy 2006-os vn900 classic 1,6-ért.
|
Jól kitervelted. |
Odasüss a Pété is előkerüüüült. Mizujs felétek? |
Jaaaa ezt be kell magolni mindenkinek? |
A Yeti meg valami diplomamunkát ír, tanul. asszem. Vagy ez nem az........ |
Pálinka mértékegység rendszer, csak IT felhasználóknak:
0,1 l - Demo
0,25 l - Trial version
0,5 l - Personal edition
0,7 l - Professional edition
1,0 l - Network edition
1,75 l - Enterprise edition
3 l - Small business edition
5 l - Corporate edition
Házi pálinka - Home edition
Sörhöz feles - Service pack
Reggeli feles - Recovery tool
Sör - Patch
Coca-cola, Fanta, 7-up... - Trojan viruses |
Sziasztok!Városlődön megnyitottuk a homokszóró műhelyünket,vállalunk elsősorban veterán motorok tisztítását,homokszórását,alapozását.Cink alapú alapozóval dolgozunk,1200 h sóvédelmi garanciát tudunk rá adni.Természetesen mindenféle motor autó tisztítását vállaljuk,tgk pótkocsi ,hajó stb 10 m hosszig.Alufelni tisztítását csak a hónap második felétől vállalunk.Várom jelentkezéseteket,motorosoknak 10% kedvezmény mert én is motorozom. Az elérhetőségem:06-20-2067372.
Kovács István. Széles utat!! |
Hali!
Segítség kéne.
A motorom (1400 Intruder) felni cserére szorult, de szétszerelésnél pár küllő elszakadt. Ha valakinek van infója aról, hogy ki gyárt küllőt, v. bontott kereke- küllői vannak (4mm 90 ill.45 fokos) kérem jelezzen. |
[Későbbi] [1019-1000] [999-980] [979-960] [959-940] [939-920] [919-900] [899-880] [879-860] [859-840] [839-820] [819-800] [799-780] [779-760] [759-740] [739-720] [719-700] [699-680] [679-660] [659-640] [639-620] [619-600] [599-580] [579-560] [559-540] [539-520] [519-500] [499-480] [479-460] [459-440] [439-420] [419-400] [399-380] [379-360] [359-340] [339-320] [319-300] [299-280] [279-260] [259-240] [239-220] [219-200] [199-180] [179-160] [159-140] [139-120] [119-100] [99-80] [79-60] [Korábbi] [Archívum]
|